Film Buradan izlenir.

Sizi Seviyorum izle Sizi Seviyorum Filmini izle Sizi Seviyorum full izle

Sizi Seviyorum izle Sizi Seviyorum Filmini izle Sizi Seviyorum full izle
Tür: Komedi, Romantik
Yönetmen:Mustafa Uğur Yağcıoğlu
Yapımcı:Banu Akdeniz
Müzik:Cihan Güçlü, Mehmet Erdem
Süre:1 saat 30 dk
Oyuncular: Emre Altuğ, Irmak Ünal,
Zeynep Beşerler, Durul Bazan, Birce Akalay

Konusu:
Emre Altuğ’un başrolünde oynadığı ve izleyenler tarafından oldukça eğlenceli ve başarılı bir film olarak değerlendirilen Sizi Seviyorum, Romantik-Komedi tarzında ülkemizde çekilen son dönem filmlerden.
Her gün uyandığında farklı bir sevgili ile kalkan ve ilk başlarda ilginç bir tecrübe olmasına rağmen, zaman içinde kabusa dönüşecek bir durumun anlatıldığı yapım, ilişkiler ve bağlılık üzerine inşa edilmiş, klasik bir temaya sahip…


Sizi Seviyorum izle, Sizi Seviyorum filmi izle, Sizi Seviyorum filmini izle, Sizi Seviyorum filmi full izle, Sizi Seviyorum filmini canlı izle, Sizi Seviyorum filmi online izle, Sizi Seviyorum filmi online seyret, Sizi Seviyorum hemen izle, Sizi Seviyorum direk izle, Sizi Seviyorum full seyret, Sizi Seviyorum indirmeden izle, Sizi Seviyorum indirmeden seyret, Sizi Seviyorum sinema çekim izle





Bu Filmi Paylaş :

Film Beğen ve Paylaş

 
Destek : Website Tasarımı |Türkçeye Uyarlamadır
Telif hakkı © 2015. Film izle / Sinema izle/Dizi seyret - Tüm Hakları saklıdır.
Template Tasarımcısı ve Yayınlayıcısı Bay Jhonny Ember.xml dosyası olarak internettedir.