Film Buradan izlenir.

Beni Hatırla izle remember me izle Beni Hatırla filmini izle Beni Hatırla full izle

Beni Hatırla izle remember me izle Beni Hatırla filmini izle Beni Hatırla full izle
Gösterim tarihi: 30 Nisan 2010
Filmizle puanı: 7.8/10
Yapım: 2010
Oyuncular: Robert Pattinson, Emilie de Ravin, Pierce Brosnan, Lena Olin, Chris Cooper
Tür: Dram, Romantik
Senaryo: Will Fetters
Yönetmen: Allen Coulter

Konusu:
Alacakaranlık Efsanesi‘nin yakışıklı vampiri Robert Pattinson, en ünlü yabancı dizi Lost’un en güzel kızı Emilie de Ravin Remember Me (Beni Hatırla) filmi ile buluştular. Bu filmde Robert Pattinson‘un ismi Tyler, Emilie de Ravin‘in ismi ise Ally Craig’dir. Film‘de Tyler kurallara meydan okuyan birini, Ally ise ardında trajedi gizleyen kişiliği izleyicilerine yansıtıyor. İki oyuncunun film‘de, önceki yaşamlarındaki geçen acılı yaşamlarını ve aşklarından doğan beraberliğin verdiği gücün etkisiyle bir yuva kurma hayallerini konu alıyor. Fakat bu aşk küçüklük felaketlerini unutturmaya yetecek midir?

Beni Hatırla izle, Beni Hatırla filmi izle, Beni Hatırla filmini izle, Beni Hatırla filmi full izle, Beni Hatırla filmini canlı izle, Beni Hatırla filmi online izle, Beni Hatırla filmi online seyret, Beni Hatırla hemen izle, Beni Hatırla direk izle, Beni Hatırla full seyret, Beni Hatırla indirmeden izle, Beni Hatırla indirmeden seyret, Beni Hatırla sinema çekim izle

Bu Filmi Paylaş :

Film Beğen ve Paylaş

 
Destek : Website Tasarımı |Türkçeye Uyarlamadır
Telif hakkı © 2015. Film izle / Sinema izle/Dizi seyret - Tüm Hakları saklıdır.
Template Tasarımcısı ve Yayınlayıcısı Bay Jhonny Ember.xml dosyası olarak internettedir.